2012. március 15., csütörtök

Kokárdáink

Minden évben elvesznek a kokárdáink. Nem tudom hová lesznek. Néha előkerülnek év közben, néha nem. Idén valami mást szerettem volna. Ezért neki álltam és jöttek az ötletek, így mindenkinek egyedit csináltam. Úgy tűnik eltaláltam, mert mindenkinek a sajátja tetszik a legjobban :)

Azt gondoltam a férjem nem fogja bírni annyira az újításokat ezért maradtam a klasszikusabb formánál, csak a díszítéssel újítottam. 
 Ez pedig Virágé. Mivel nem találtam a piros hímzőfonalamat, a tulipán felső része tűnemezeléssel készült. Nekem ehhez az ünnephez a tulipán köthető legjobban.
Ez pedig az én személyes kedvencem. Elkezdtem a szalagot hajtogatni és addig csavartam és bontottam és újra csavartam, míg sikerült ezt az 5 szirmú virág össze nem állt. Ezt Simi kapja. Magamnak egy szívet csinálok, ami még félkész. Majd jön a kép is!
Rossz érzés most nem Magyarországon lenni. Aggódom is hogy telik ott az ünnep, ami nem mindig arról szól mindenkinek amiről kellene. 

1 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletesek és szépek a kokárdák. Jövőre én is megpróbálok majd egy-két ötletet megvalósítani.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...