2012. február 29., szerda

Hordozható autópálya filcből

Már régen kinéztem magamnak ezt  -több blogon is láttam- hogy ezt meg szeretném varrni. Egy kedves kis barátunk ünnepelte a 2. születésnapját. Azt találtam ki megvarrom neki ezt a pályát. Ahogy keresgettem a neten, valahogy nem került elém olyan darab amik 100%-ig elképzeltem. Így neki álltam és mindent bele terveztem amit szerettem volna. Hidat, alagutat, garázst, körforgalmat.

Egy kis táskává varrtam össze, hogy  hordozható legyen. Tépőzárral lehet összecsukni.
Az elején egy kis zseben....
... utazhatnak az autók.
 Igyekeztem 3D-re csinálni.

 Korosztályilag pedig a 16 hónapostól a majdnem hat évesig jól eljátszottak vele. Simi inkább az alagutat szerette. Alig tudtam befejezni a varrást, mert mindig hozta kisautókat, hogy játszhasson vele. Marci pedig brümmögve tolta rajta a járműveket. Virágnak a táska jelleg tetszett ezért egész este ezt hurcolta magával. A szülinapi partin pedig még 9 éves nagylányok is kipróbálták. Persze az ünnepeltnek is tetszett, nagyon szereti az autókat.


Örülök, ha tudtam adni ötletet! Jól esik ha visszajelzel, ha valami tetszett vagy ha vannak ötleteid! Szép napot kívánok: Orsi

9 megjegyzés:

  1. Hát ez tényleg nagyon szuper! Szívesen látnék részleteket a megvalósításról.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik az autópályád, kedves Orsi! Azt hiszem a fiúk könnyen elvarázsolódnak egy ilyentől! Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Igazából azt vettem észre, hogy a lányok is.:)NAggyon tetszenek a babáid!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...