2012. február 27., hétfő

Simi fest!

És én nagyon büszke vagyok Rá. Már 11 hónaposan érdekelte, hogy a ceruza nyomot hagy a papíron, készült már filc firka a falra is és most 16 hónaposan  kipróbáltuk az új vízfestéket.
 Mint a műből kiderül viszonylag sokáig érdekelte. Ha már nem fogott odaadta és én belemártottam ahová kell.
Ami szeritem fontos a itt is, hogy jó minőségű alapanyagokat használjunk. Az a festék ami nem hagy rendes nyomot azzal nem élvezetes festeni és -bármilyen korú is legyen az alkotó- elveszti érdeklődését. Az a papír ami vékony könnyen átázik, összegyűrődik. Nem azt mondom hogy a művészellátóból vásároljunk mindet, de érdemes beruházni, mint hosszútávú befektetésre gondolni. (nekem még mindig megvan a régi csavaros festékem és még csak egy pár szín fogyott ki :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...