2011. március 22., kedd

sIKER történet

 Van szerencsém kapcsolatban lenni egy ikres családdal, akiknek a szoptatásban és a hordozókendő kötésben segítek. Az anyuka -akit szintén Orsinak hívnak- már várandóssága ideje alatt sem volt kétsége afelől, hogy tudja majd mind a két babáját szoptatni. És ez így is lett, minden pótlás nélkül sikeresen szopiznak a lányok és híznak is szépen. Azért írom meg mert nagyon nagy élmény számomra, hogy segíthetek nekik. és büszkélkedni vele, hogy milyen ügyesen vették a nehézségeket, amiket ők nem is annak éltek meg.
Egyszerre is felkötöttük a lányokat az apukájukra, bár ezt csak vészhelyzetekre jó megoldás, alapvetően a külön kötést ajánljuk. Ez egy rugalmas kendő, ami a kis súlyukat még jól tartja (együtt alig haladták meg az 5 kilót)
Szeretik a kendőt, el is aludtak benne. Olyan nagyon cukik, ugye?

4 megjegyzés:

  1. Igen, gyönyörűek! Gratulálok nekik és neked is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyosak!
    Nálunk tandem szopi van: az öthónapos pici éjjel-nappal, a nagyobbik (három éves elmúlt) reggel, délben és este.
    Ugye, nem baj, hogy feltettem a Biztostű-t a bloglistáim közé. Szeretem szoptatás- és hordozáspárti emberek írásait olvasgatni. Én is írogatok, röviden (és nem eléggé igényesen, de sajnos nics annyi időm, mint amennyit erre fordítanék)az életünkről, de inkább a fotók miatt kérik a blogot a távolabb élő rokonok: www.korodicsalad.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. sziasztok! Orsi és Tomi barátja vagyok, hihetetlenül büszke vagyok rájuk és a szoptatós-kendős segítőjüknek pedig hálás vagyok! :) márti

    VálaszTörlés
  4. Köszi Orsi
    Enikő!
    Persze, örülök, ha olvasol, azért írok. :)
    Márti, öröm nekik segíteni, mert annyira pozítiv a hangulat náluk.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...