2011. április 8., péntek

Tavaszi madárkák

Ezeknek a szép madárkákra véletlenül leltem a Hobbiművész oldalán.
Belevágtam és mindenkit bátorítok, mert igazán egyszerű, de nagyon mutatós. Nagyjából egy fél óra alatt kész van a szabással egyyütt. Az oldalról lehet letölteni sablont - én szabad kézzel rajzoltam.

Íme a kivágott filc.

Aztán a leírás szerint először a szárnyat öltögettem sima öltéssel a tesre, majd a szemeket. Aztán pelenka öltéssel varrtam össze a két oldalt, úgy hogy a csőrt se felejtsük ki (én persze hogy kifelejtettem az elsőnél, hiába volt leírva :)) és frízt vagy gyapjút tömködhetünk a belsejébe.

A színek megválasztása nagyon fontos, az öltésekkel, meg lehet variálni.
A kép nem adja vissza, de egy csokor virágzó ágon nagyon szép!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...