2013. július 22., hétfő

Tündérkertünk 4. A játszótér

Már nagyon vártam, hogy idáig eljussak, hogy megépüljön nálunk a vidám nevetések fő helyszíne a játszótér. Teljesen egyszerű "technikákat" választottam, hogy bárki el tudja készíteni az egyes játékszereket.


 Először a hinta készült el. Vastagabb ágakat kötöztem össze. Kettőt-kettőt tartókét, majd arra ül fel a hintát tartó gerenda. Hinta fakéreg, cérnakötélen lógva.
A mérleghintát elemeit melegragasztóval illesztettem össze. Az ugróiskola Virág ötlete volt.
 Pad a megfáradt tündérmamákra gondolva került ide :)
 A csúszdát elég egyszerűen oldottam meg :)


Fölülről az egész tér egyben.

Örülök, ha tudtam adni ötletet! Jól esik ha visszajelzel ha valami tetszett vagy ha vannak ötleteid! Szép napot kívánok: Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...