2009. november 12., csütörtök

Dominó

Marci, a fiam, nagyon szeret meglepetést, ajándékot kapni. Azt hiszem ez az egyik szeretet nyelve. A ranglistán előkelő helyet foglalnak el nála az általam, neki készített játékok.
Szerettem volna hosszan tartó dominót, de ezek elég drágák. Ezért kutattam fel ezt az ötletet. Kell hozzá egy kis rajz tudás (de tényleg egy kicsi). Kb 500 Ft.
Menete: Az egyik barkács árúházban felvágattam egy 3 m-es fél cm vastag, 3,5 cm széles lécet 8 cm-es darabokra. Kiválasztottam 6 óvodás jelet (tehát valami egyszerűt), ez bármi lehet egyébként. Aztán felrajzoltam a darabokra úgy hogy minden mindennel kerüljön párba. Aztán a kreatív boltban kapható rajzoló kupakos festékekkel áthúztam (ezekkel ecset nélkül lehet pontosan festeni). Szép a fényes festék és még szebb, ha lelakkozod a végén (ez nincs).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...