2009. november 15., vasárnap

Összerakó

Ez az ötlet is a dominó nyomán jött létre. Az alapanyag beszerzés is azonos.
Itt azért le kell irnom, hogy a srác aki szétfűrészeli a léceket, nem volt túl lelkes az ötletért, hogy ennyit kell vágnia. Nagyjából a felénél tartott amikor láttam már nagyon kész van az én 8 cm-es darabjaimtól. Meg is jegyezte, hogy "Mi nem szoktunk ilyen tűzrevalót vágdosni". De mikor elmodtam hogy mire kellenek ezek a kis darabok láttam rajta, hogy megenyhűlt némileg.

Felrajzoltam, majd kifestettem a figurákat.


Sokat kellett tervezgetnem hogy minden rész mindegyikhez tudjon csatlakozni.


Nagyon mókás képek jöhetnek ki.


Csináltam egy kedves tartó dobozt is szalvéta technikával, hogy el ne vesszenek a darabok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...