2011. január 14., péntek

Spontán játék öröme

Mindig annyit agyalok, hogy mit is játszunk, sokat készülődöm. Szabok, varrok, barkácsolok vagy akár együtt is. Maximalista vagyok mindig azon gondolkozom hogy lehetne jobban, szebben.
Mindent előre eltervezek és sokszor nem úgy alakul ahogy elterveztem és akkor egy kicsit csalódott leszek.
Valamelyik nap este  Marci megtalálta a nemrég vásárolt színes filcet. Leültünk rajzolni. Mindenki előtt üres fehér lap és azt rajzol ami eszébe jut.Nem terveztem semmit. Ültünk a kisaztaluknál és végre megtaláltam azt az érzést amit kerestem eddig, csak nem tudam hogy mit pontosan. Virág mondott valami vicceset amin mind a hárman olyan jóízűt nevettünk, hogy alig bírtuk abbahagyni.
Ezután is szertnék nekik játékokat csinálni vagy együtt velük, mert nagyon örülnek nekik, de sokkal lazzáb szeretnék lenni és elengedni az örökké tervezést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...