2011. február 11., péntek

Szakácsnő

Szóval Virág szakácsnőnek öltözött, csak úgy pizsamára, hogy az apukájának reggelit készíthessen. A ruha elöző nap készült.

A sapka:
Vágtam egy 15 cm széles a fej kerületének megfelelő hosszuságú csíkot kartonból, bevontam fehér vászonnal (lepedőből egy szélesebb csíkot vágva), ragasztóval rögzitettem.
Aztán vágtam egy 50 cm átméréjű kört a szélétől a középpont felé csináltam egy bevágást.

Ennek a szélét félcöltésekkel akkorára húztam össze,akkorára, mint a karima, majd ezt is beleragsztottam.
A köténykét, kivágtam a formát a Virág méretihez mindenhol beszegtem és a oldalához varrtam egy-egy olyan hosszú szatén szalagot amivel a nyakánál és a derekánál is meg tudom kötni.

Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...