2012. november 1., csütörtök

Termésbábok és falevél képek

Az idén kipróbáltam végre a terménybábok készítését. Az egeret úgy másoltam meg megtetszett. Dióhéjra pisztácia füleket ragasztunk, orra, szeme bors és bajusza, farka cérna ill. fonal.  A többi pedig úgy készült, hogy magam elé gyűjtöttem a terméseket és addig forgattam próbálgattam őket együtt, amíg meg nem láttam bennük valamilyen alakot. Ekkor gyorsan összeragasztottam és megkerestem a többi kelléket is hozzá. A dió egérkét sima folyékony ragasztóval, a többit meleg ragasztóval tapasztottam egymáshoz.
 A levél képek ugyan így készültek. Minden levélnek az alakjáról eszünkbe juthat valami. A levelek préseltek, a gyerekekkel gyűjtögettük.





Erre vagyok a legbüszkébb. Ezt 4 éves Virágom csinálta. Egyedül válogatta a leveleket hozzá és ragasztotta fel. Én is csináltam egy lepkét, de hát az elég otromba az ővéhez képest. Még csillogóval is bekente :)


Örülök, ha tudtam adni ötletet! Jól esik ha visszajelzel ha valami tetszett vagy ha vannak ötleteid! Szép napot kívánok: Orsi

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek! A kiscsibe a kedvencem. :-)

    VálaszTörlés
  2. Orsi, nagyon tetszenek a képek! Holnap mi is faleveleket ragasztunk majd! Köszönöm!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...