2014. november 9., vasárnap

Töklámpások a tökfejeken túl


Nagyon hiányzik a blogolás, sok ötletem is van, így újra belefogok az írásba!

Aki nem szeretne tökfejeket faragni, annak megmutatom a lámpásainkat.
Az oviban minden évben van tökfaragó buli. Elmegyünk a gyerekekkel, viszünk egy tököt és ott megfaragjuk. Az idén egy baglyot néztem ki: Íme:
 A többi tök a többi családtól:

A tavalyi egy kastély volt, ami nappal is mutatós volt:

Ehhez nem a tetejét, hanem a hátulját vágtam le, hogy a gyerekek ki tudják kaparni a magokat és be tudjuk tenni a mécsest. Elkezdtünk elektromos gyertyát  használni, mert nem égeti meg a tököt belülről.

Örülök, ha tudtam adni ötletet! Jól esik ha visszajelzel ha valami tetszett vagy ha vannak ötleteid! Szép napot kívánok: Orsi

2 megjegyzés:

  1. Örömmel veszem, mert tényleg jó ötleteket hozol. Laminálót én idén vettem- jó szolgálatot tesz ( még azt is elnézem neki, hogy felénk drága a fólia :) )
    Üdv

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Júlia a dicséretet! A lamináló használatával még hozok ötleteket! Üdv

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...