2010. november 29., hétfő

Karácsonyfadíszek I.

Eddig mézeskaláccsal díszítettük a karácsonyfánkat -amit idén is sütök-, de most más saját kézemmel készített díszek is kerülnek a fára vagy máshová.
Készült egy téli szett:


Kivágtam a sablont filcből (az ötlet a mostani praktikából van, az újságban van sablon is, de én kisebbet szerettem volna, ezért rajzoltam), kihímeztem, körbe varrtam először sima varrással, de a pelenkaöltés jobban tetszett. Egy kis helyet hagyva kitömtem őket. Készre varrtam őket, benne a zsineggel.


Szintén e havi praktika. Filcből kivágtam a szárnyakat és középen egy helyen egybe öltöttem, úgy hogy rajta legyen egy gyöngy és egy flitter + egy egy aranyszínű gyöngy a szárnyak végén. Eredetleg fehérből voltak a szárnyak.



Egy szaloncukor darabnyi anyagnak (csak úgy szemre csináltam) a két szélére varrtam csipkét -közbe beszegve az anyagot. Kitömtem (de lehet bele sólisztgyurmát is tenni) összehajtottam és arany szallaggal elkötöttem.




Anyag beszerzés: a filc nem olcsó dolog. De a DM-ben lehet kapni törlőrongyként álcázva olcsobb fajtát, nagyon jó vel dolgozni. Egy csomag amiben hat 30x30as darab van, kék zöld fehér sárga színben csak 345 Ft, míg egy A4es filc a hobby boltban 280 Ft. A nev: Profissimo allzwecktuch.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...