2011. október 12., szerda

Manók gallyból




Egy német kreatív lapban láttam elöszőr az ötletet, ezért a legutóbbi kirándulásunkkor, -amit a közeli erdőbe tettünk- úgy néztem körül a leesett faágak között hogy lestem az alkalmast alanyt. Aminek a következő tulajdonságai vannak: Kb gyerekkarnak megfelelő vastagságú, nagyjából fél méter hosszú. Én olyat kerestem amiből egy vékony ágacska is kinő, ami az orrának felel meg. (Ha nem találunk ilyet akkor szögeljünk rá egy orrnak valót.)                   
Ettől az ágtól 15 cm-re levágtam egyenesre  fűrésszel az ágat. Az orra és a "fejebúbja" között lefűrészeltem a kérget és egy vékony réteget ami kiadja az arcát.
Egy húsz cm-es darabot ketté vágtam hosszban. Ennek egyik darabját rászögeltem a fejére ez lett a kalapja.  Megfestettem az szemét egy pontnyi fekete festékkel és egy még kisebb fehérrel. Mohából lehet hajat vagy szakállat ragasztani rá. Én éppen olyan ágat találtam amit jól benőtt a moha, így már rajta volt.



Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...