2012. június 21., csütörtök

Poló apának I.

Hát az úgy kezdődött, hogy azt találgattam, hogy mit is csináljak neki a szülinapjára (mert mi készíteni szoktunk egymásnak az ünnepekre). Egyik nap tett egy ilyen megjegyzést, hogy olyan snassznak a pólói, így aztán az az ötletem támadt, hogy pólót kap, olyat amire sok mindent lehet mondani, de azt hogy snassz azt nem. Alig tudtam választani a sok ötlet közül, így hármat is kapott :)
Az alábbit az ihlette, hogy létezik már (facebook) Tetszik pecsét. Meglátva, az jutott eszembe, hogy csinálok neki egy ilyen feliratú pólót, amin megjelenik hogy hányan vannak vele, szeretik, kedvelik és gondolnak rá.
Ezért belopóztam a fiókjába, hogy tudassam az ismerőseivel a tervem és sikerült 100 Likeot összeszedni 1 nap alatt. A neveket a kísérő képeslapra írtam.
Ajánlom olyanoknak akik gyakran elfelejtik, hogy sokan szeretik őt.
 A póló így sikerült:





Örülök, ha tudtam adni ötletet! Jól esik ha visszajelzel ha valami tetszett vagy ha vannak ötleteid! Szép napot kívánok: Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...