2010. június 28., hétfő

Babavarrás

A hordozós klubban kezdtünk el vrrni waldorfos álommanókat. Én egy kicsit kissebbet csináltam az eredetinél, hogy jól elférjenek a gyerekek markában.  A jól elkészített baba elég iőigényes. Végül is segítség nélkül fejeztem b egyéni (mármint nem szakszerű) megoldásokkal, mert már türelmetlen voltam.
A fejet gyapjúból csináltuk, arra un. testanyagot tettünk.  Megvarrtam a tetet is, kitömtem gyapjúval és rávarrtam a fejet és a kezek végét.

(bocsánat a rossz minőségű képért)
A gyerekek már alig várták, hogy elkészüljenek a babák. A kéket Marcinak varrtam, a rózsaszínt pedig Virágnak. Marci különösen örült, hogy lett egy saját babája amit anya készítet saját kézzel. Virág pedig amikor a kezét varrtamelkérte a babátés ő is öltögetett, teljesen szakszerűen egy párat, 2 évesen! Szeretnek ezzel aludni és játszani is napközben. Ez volt a célom, hogy én saját kézzel készítsek nekik egy babát. Nagyon tetszenek a waldorfosak, de igazából mindegy volt ebből a szempontból ez csak plussz, hogy sikerült megtanulnom. A pontos menetet azért nem irom le, mert egyrészt nem nagyo lehet, másrészt szájról szájra terjed ez a hagyomány, ami ad egy pluszt, amikor a anyák leülnek együtt és kézimunkáznak a saját és gyerekeik örömére.
Sok szép baba és manó itt

2 megjegyzés:

  1. De ügyes vagy Orsi! Nagyon aranyosak lettek! Úgy szeretem én is az ilyen rongybabákat. Olyan kis ölelgetnivalók. Na tessék! Gyermeklelkű felnőtteknek is lehet ilyet varrni... :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Igyekszem, majd egy egyszerübbet varrni, amivel majd lehet próbálkozni! O.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...