2010. június 7., hétfő

Kell nekem a drága kendő?

Érdemes megvenni a drágább kendőt, amikor olcsón is kaphatok?

Szerintem azt érdemes elsőkörben végig gondolni, hogy mennyit tervezi hordozni a család. Ugyanis ha a baba síros vagy nem bírja a babakocsit vagy a család tudatosan sokat hordoz akkor kiválthatjuk a drága babakocsit.

A kendőt nem csak egy mellékes tárgynak veszzük, amire megint lehet költeni, hanem egy olyan használati eszköznek amit a lehető legjobban kihasználunk.

Akár a gyermek 3-4 éves koráig a legkülönbözőbb helyzetekben.

A drága kendő nem véletlenül drágább. Benne van a különleges harántsávoly szövés, a minőségi esetleg bio anyag, a jól használható szegés. Kényelmesebb, stabilabb, könnyebben lehet megkötni. Sokan panaszkodnak arra, hogy nehéz volt ráhúzni a csomót vagy hogy kényelmetlen volt az olcsóbb kendő ezért egyre kevesebbet hordoztak és a végén korábban elhagyták mint ahogy tervezték.

A harántsávoly szövésű kendők jobban megpuhulnak, így jobban alkalmazkodnak a baba és a hordozó alakjához.



Ezen a képen éppen kirándul  család. A fiam 2és fél a lányom pedig fél éves. Minda kettőjüket én kötöttem fel. A bal oldali egy jó minőségű biopamut Hoppediz kendő mennyire jól követi Marci alakját, ugyanakkor jól tartja a súlyát. A másik egy Nandu kendő, ami sprödsége miatt felcsúszik, nem öleli körbe. Nehezebb megkötni rajta a csomót, és jobban vág mivel nem terül szét. Persze lehet mondani, hogy Virág még nem tud akkora terpeszt csinálni, és ez a kendő egy nem sokat használt darab, de a kép önmagáért beszél.
Egyébként kiváló kendő kezdetekre, elölkötéshez, én nagyon hálás vagyok hogy hordhattam vele Marcit, mert nem biztos, hogy adtam volna annyit elöször egy kendőért. És azért is hálás vagyok, hogy Virággal rátaláltam a minőségi kendőre, mert sokkal többet, kémnyelmesebben hordoztam és sokkal tovább. Tegnapelőtt is elaludt a hátamon :)
Ezért mindenképpen azt gondolom, hogy érdemes többféle kendőt felpróbálni, hogy az ember érezze a különbséget a saját bőrén. A Beli Buba tanfolyamokon fel lehet több féle kendőt is próbálni, hogy érezhessük a különbséget így ennek megfelelően döntsünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...