2010. szeptember 27., hétfő

Cserép festés

A nagy nyári melegben jól esett a szellős teraszon fesegetni kicsit. A Praktika nyári számában találtam rá a tavas mintákra a többieket, már előbb kezdtem, mert régi vágyam volt a csrepeim dekorálása. Íme:


A másik kettő csak olyan hirtelen jöttek:

Közben a gyerekek is festettek.
Virág ezt a tálat először másfél órán kereztül pingalta, aztán még kétszer fogott hozzá háromnegyed órára. Nagyon kitartó :)

Marci már kevésbé. Ő amikor észrevette hogy festékes lett a keze azonnál abbahagyta, ami nem volt túl sok idő, de ő is többször neki fogott.

Csinált még egy haragos zöld cserepet is, amit én egy kicsit kiegészítettem ahol kellett és pici fehér pöttyöket raktam rá. Szerintem nagyon szuper lett,csak fényképezni elfelejtettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...